Οι προηγούμενες κυβερνήσεις (Ν.Δ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ.), αλλά και η σημερινή (ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ.), έχουν επιχειρήσει στο παρελθόν με πορίσματα Επιτροπών που συστάθηκαν στο Αρχηγείο Π.Σ., τη συνολική αναμόρφωση του Κανονισμού Μεταθέσεων. Τα σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων που είχαν συνταχθεί, προβλέπουν συνεχές ξεσπίτωμα των πυροσβεστών με μεταθέσεις και μετακινήσεις, μεγάλες οικονομικές επιβαρύνσεις και διάλυση του οικογενειακού μας προγραμματισμού, προκειμένου να καλυφθούν υποτυπωδώς οι υπηρεσιακές ανάγκες που υπάρχουν, εξαιτίας των μεγάλων ελλείψεων σε προσωπικό.
Ανάλογες προτάσεις όμως, για μεταθέσεις – μετακινήσεις που ξεσπιτώνουν τους πυροσβέστες, έχουν κατατεθεί και από το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των Πυροσβεστών (Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.), αλλά και από όλες σχεδόν τις υπόλοιπες συνδικαλιστικές παρατάξεις. Με δεδομένο τον Κανονισμό Μεταθέσεων που ετοιμάζει και η σημερινή κυβέρνηση σε βάρος μας, οι προτάσεις αυτές στρώνουν το έδαφος για την υλοποίηση μεταθέσεων και μετακινήσεων πυροσβεστών σε όλη την χώρα. Το προεδρείο της Ομοσπονδίας και οι άλλες παρατάξεις, βοηθούν τις αντιλαϊκές κυβερνήσεις στην υλοποίηση των αντεργατικών πολιτικών εναντίον μας.
Παρατίθενται αναλυτικά:
- Το σχέδιο Π.Δ. της επιτροπής του Α.Π.Σ. το 2016
-
Η πρόταση του προεδρείου της Ομοσπονδίας και η ανάρτηση στην ιστοσελίδα της
-
Οι ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας και της παράταξης Ανεξάρτητοι Πυροσβέστες από τις οποίες προκύπτει ότι δημιουργήθηκε τριμελής επιτροπή για τον Κανονισμό Μεταθέσεων από τις παρατάξεις Δ.Α.Κ.Υ.Π.Σ. – Α.Ε.Π. Πυροσβεστών – Ανεξάρτητοι Πυροσβέστες, που συμπληρώνει τις προτάσεις της Ομοσπονδίας προτείνοντας επιπλέον και το ξεσπίτωμα των συναδέλφων από τις μετακινήσεις, οι οποίες θα συνοδεύονται με αποφάσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου στο οποίο την πλειοψηφία έχει η κυβέρνηση, μέσω της Φυσικής Ηγεσίας:
Εργασίες του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΕΥΠΣ 5-10-2016
-
Οι καταγγελίες της Ε.Α.Κ.Π. για το Σχέδιο Π.Δ. το 2010
-
Όλη την πορεία των τροποποιήσεων &παρεμβάσεων που έγιναν τόσο στον κανονισμό μεταθέσεων όσο και τον κανονισμό κατάταξης, αποκαλύπτοντας προς τους εργαζόμενους τα σχέδια για την υπονόμευση τους.
-
Τον τρόπο που τον «αξιοποίησαν» υπονομεύοντας τον οι εκπρόσωποι του κυβερνητικού συνδικαλισμού σε αγαστή συνεργασία με την εκάστοτε πολιτική και φυσική ηγεσία, μέσα από τις αλλεπάλληλες ρουσφετολογικές καταστρατηγήσεις. ( βλέπε στο τέλος της ανακοίνωσης τις σχετικές ανακοινώσεις, καταγγελίες, παρεμβάσεις site Ε.Α.Κ.Π.).
-
θα παλέψει να μην περάσουν αυτές οι τροποποιήσεις αλλά ούτε και αυτές που υπήρχαν από την προηγούμενη κυβέρνηση και που ωρύεται το προεδρείο της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ. για να περάσουν, γιατί ο στόχος και των δύο με τις όποιες παραλλαγές είναι κοινός.
-
Θα καταθέσει άμεσα το δικό της σχέδιο Π.Δ. με γνώμονα την προστασία της αξιοκρατίας και την εν γένει οικονομική και οικογενειακή κατάσταση των υπαλλήλων και στον αγώνα της αυτόν καλεί όλους τους εργαζόμενους του Π.Σ. και την στήριξη των πρωτοβάθμιων Ενώσεων πριν είναι για άλλη μία φορά αργά.
-
Καθιερώνονται έκτακτες μεταθέσεις για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
-
Καταργείται ο όρος «αμετακίνητοι» για τους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που προσελήφθηκαν στο Π.Σ. από το 1996 έως και το 2006 και εντάσσονται στο καθεστώς της μοριοδότησης και των μεταθέσεων, όπως επίσης και οι μετατασσόμενοι συνάδελφοι από την δασική υπηρεσία.
-
Καθιερώνεται υποχρεωτικά η ποσόστωση του 1/3 και 1/5 για τους οδηγούς και τους απόφοιτους παραγωγικής σχολής αντίστοιχα, σε όλες τις μάχιμες υπηρεσίες του σώματος, που σημαίνει αναγκαστική μετάθεση των υπεραρίθμων για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
-
Όσοι θα υπηρετούν εκτός τόπου συμφερόντων θα πληρώνουν το μάρμαρο σε κάθε περίπτωση γιατί θα είναι αυτοί που θα μετατίθενται συνεχώς για την κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών.
-
Στο άρθρο 1 στις έκτακτες μεταθέσεις προστέθηκε και περίπτωση θ στην οποία αναφέρετε πέραν όσων περιπτώσεων ίσχυαν μέχρι σήμερα ότι θα γίνονται πλέον και έκτακτες μεταθέσεις για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών ειδικά αιτιολογημένη από τα αρμόδια συμβούλια μεταθέσεων.
-
Στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 αναφέρεται ότι όσοι υπάλληλοι επιθυμούν να αλλάξουν πόλη συμφερόντων κατά την πρώτη εφαρμογή του νέου κανονισμού μεταθέσεων δύναται να επιλέξουν οποιαδήποτε πόλη χωρίς προσκόμιση δικαιολογητικών, γεγονός που φανερώνει την ανευθυνότητα αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις οι οποίες θα επηρεάσουν καταλυτικά την ζωή χιλιάδων πυροσβεστών. Το ίδιο προβλέπει και στην παράγραφο 3 του ιδίου άρθρου για την δήλωση πόλη συμφερόντων των δοκίμων πυροσβεστών και των δοκίμων Ανθυποπυραγών.
-
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 2 αναφέρεται ότι «η έγκριση αλλαγής πόλης συμφερόντων θα γίνεται με απόφαση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου μεταθέσεων «κατά πλειοψηφία» απαξιώνοντας έτσι το ρόλο των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων για προφανείς λόγους και σε συνδυασμό με την παραπάνω διάταξη θα συντελέσει στο όργιο ρουσφετολογικών εγκρίσεων.
-
Στο άρθρο 3 παρ. 1α σε συνδυασμό με την παράγραφο 1β & 1γ του ιδίου άρθρου σπάει το αμετάθετο για όσες σειρές και κατηγορίες υπαλλήλων ίσχυε και εντάσσει πλέον στον κανονισμό μεταθέσεων όλους τους υπαλλήλους του Π.Σ. καθώς επίσης και τους μετατασσόμενους από τη δασική υπηρεσία κατά παράβαση των διατάξεων του νόμου 2612/1998 και του Π.Δ. 164/1999. Στην βάση εφαρμογής των παραπάνω διατάξεων θα γίνουν μεταθέσεις το 1ο δεκαήμερο του Μαΐου για την κάλυψη των κενών θέσεων στην βάση της ανακατανομή της υπηρετούσας δύναμης του Π.Σ. με πρόβλεψη το 1/3 για οδηγούς και 1/5 εκ της παραγωγικής σχολής.
-
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 3 αναφέρεται ότι όσοι από τους υπαλλήλους παραμείνουν εκτός πόλης συμφερόντων με τη διαδικασία της μοριοδότησης, δηλώνουν εκ νέου πόλη όπου υπάρχει κενό και σε περίπτωση που δεν μετατεθούν και εκεί θα λογίζονται πλέον ως υπεράριθμοι και θα καλύπτουν τα κενά άλλων υπηρεσιών όπως προβλέπεται από την παρ. 2α του ιδίου άρθρου.
-
Στην παράγραφο 3 του άρθρου 3 η οποία αναφέρεται στην διαδικασία μεταθέσεων όπως αυτή θα εφαρμόζεται μετά από την πρώτη εφαρμογή του νέου κανονισμού και ειδικότερα στην παρ 3γ προβλέπει ότι, προκειμένου να εξασφαλιστούν με τις μεταθέσεις τα ποσοστά κάλυψης τω υπηρεσιακών αναγκών κατά 1/3 για τους οδηγούς και κατά 1/5 για τους εκ παραγωγικής σχολής δύναται να μην ακολουθηθεί η σειρά που έχουν οι υπάλληλοι αρχικά με τον τόπο συμφερόντων και στην συνέχεια οι πλησιέστερα προς αυτόν.
-
Με την παράγραφο 2γ του άρθρου 5 δίνεται η δυνατότητανεότεροι υπάλληλοι ακόμη και νέο εξερχόμενοι της σχολής να μετακινούν ακόμη και αρχαιότερους από την πόλη που υπηρετούν εάν δεν συμπίπτει με την πόλη συμφερόντων τους. Δηλαδή διπλά άτυχοι γιατί, πέραν του γεγονότος ότι υπηρετούν εκτός τόπου συμφερόντων για χρόνια λόγω έλλειψης θέσεων στον τόπο συμφερόντων τους, δεν θα μπορούν να στεριώσουν σε καμία υπηρεσία και θα μετακινούνται εκ νέου όταν την θέση τους θα την έχει ακόμη και νεότερος τους ως τόπο συμφερόντων του.
-
Με την παράγραφο 3 του άρθρου 5 προβλέπεται για τις τοποθετήσεις των Αρχ/στων ότι, σε περίπτωση που δεν συμπληρωθούν τα κενά υπηρεσιών που έχουν επιλεγεί από τον Αρχηγό να καλυφθούν με τοποθετήσεις Αρχ/στων που υπολείπονται του 1/5 σε αποφοίτους παραγωγικής σχολής, θα καλύπτονται από όσους έχουν τα λιγότερα μόρια χωρίς να αναφέρει πλέον ως μέγιστο χρόνο για την τοποθέτηση την διετία.
-
Στο άρθρο 10 αναφέρεται ότι για τους υπαλλήλους που έχουν ως προσόν κατάταξης το πτυχίο τους ή έχουν παρακολουθήσει μεταπτυχιακά τμήματα με έξοδα του δημοσίου δύναται η υπηρεσία να τους μεταθέτει είτε στην πόλη έδρα της περιφέρειας στην οποία έχουν πόλη συμφερόντων είτε στο αρχηγείο Π.Σ. ( Π.Χ. Δασοπόνους, Δασολόγους κ.λ.π.).
-
Στο άρθρο 16 παράγραφος 7 δίνεται η δυνατότητα στον αρχηγό μόνο για «έκτακτες περιπτώσεις» μετά από πρόταση του περιφερειάρχη να μεταθέτει υπάλληλο από την υπηρεσία του σε κλιμάκιο υπαγόμενο σε αυτή και αντίστροφα και η μετάθεση αυτή να λογίζεται ως «μετακίνηση μέσα στην ίδια πόλη». Με την διάταξη αυτή νεκρανασταίνεται το Π.Δ. 145/2002 και επί της ουσίας σημαίνει ότι για εντός του νομού και στο όνομα πάντα έκτακτων περιπτώσεων καταργούνται τα μόρια και ο τόπος συμφερόντων, γεγονός που θα λειτουργήσει ως μέσον ποδηγέτησης αντιδράσεων και δημιουργίας κλίματος ευνοιοκρατίας.
-
Στο άρθρο 17 παράγραφος 1 εξαιρούνται από το αμετάθετο στην πόλη συμφερόντων τους οι τρίτεκνοι γονείς. Αυτό αποτελεί ακόμη μία απόδειξη ότι στην βάση εφαρμογής του αναχρονιστικού Νόμου 3511/2006 κάθε δικαίωμα που απολαμβάνουν οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι, για τους πυροσβέστες θα αποτελεί πλέον όνειρο θερινής νύχτας. Ας απολογηθούν τώρα στους συναδέλφους όσοι τον χειροκροτούσαν και άφησαν την ΕΑΚΠ να παλεύει μόνη της για να μην περάσει.
-
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 17 διατηρείται ο περιορισμός στην συνδικαλιστική δράση για τους αξιωματικούς, αφού οριοθετείτε το δικαίωμα μετάθεσης στην έδρα της συνδικαλιστικής οργάνωσης για τους συνδικαλιστές μέχρι και τον βαθμό του Επιπυραγού.
-
Στο άρθρο 18 ορίζεται ότι για την εφαρμογή του κανονισμού θεωρείται ως ενιαία πόλη ο νομός Αττικής εκτός της Αίγινας και θεωρούνται εκτός των άλλων ότι βρίσκονται στην ίδια πόλη και η Π.Υ. Οινοφύτων με την Π.Υ Π/Α Τανάγρας, με ότι σημαίνει αυτό για την δυνατότητα να γίνονται τοποθετήσεις προσωπικού για την κάλυψη κατά το δοκούν υπηρεσιακών αναγκών από υπηρεσίες των Αθηνών με συχνές μετακινήσεις σε απομακρυσμένες υπηρεσίες όπως το Λαύριο ή τα Μέγαρα κ.λ.π . Ή να καλύπτονται υπηρεσιακές ανάγκες κατά το δοκούν και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή με ανέξοδη μετακίνηση προσωπικού όπως Π.Χ. από την Π.Υ. Τανάγρας στη Π.Υ. Οινοφύτων.
-
Η καταγγελία της Ε.Α.Κ.Π. για την πρόταση του προεδρείου της Ομοσπονδίας
-
Ένα μέρος των καταγγελιών της Ε.Α.Κ.Π. για τις προτάσεις του προεδρείου της Ομοσπονδίας και των άλλων συνδικαλιστικών παρατάξεων